Saturday 7 May 2011

-,-

             pagi tadi hari yang paling aku geramm,nak tahu  sebab ape ?berus gigi aku hilang -,-
perhhh, korang tahu tak sape curi ?adik aku curi -,- aku punyee laah menjerit macam orang gilaa dalam rumahh tu last last mak aku suruh tanye adik aku, aku cari adik aku dalam bilik dye,tapi takde dah keluar maen bola and then aku amek keputusan mesej dye ....

       
        me : woiii ! BERUS GIGI AKU MANE ?
       
        aiman : Asalamualaikum . (:

       dlam hati = betul ke aku mesej adik aku ni ? ,lepastu buad tande senyum pulak tu,tak ke bangang budak  ni ,dah laah curi berus gigi aku?-,- ;D
   
     me :walaikummusalam ,HAA,beruss gigi aku mane ?buad muke PULAK !

     aiman : try kau chek dalam tong sampah .

    me :apesal pulak berus gigi aku boleh masok dalam tu ?

     aiman : sebab aku buang :)

   me :taak ke bangang kau ni ?abess aku nak gune berus ape -,-

    aiman : berus jamban ade,gunelahh tak reti bersyukur ape ?

    me :KEPALE KAU !yang kau buang berus gigi aku tu APESAL

    aiman : tadi ,aku nak cepat g padang pastu ummi suruh aku basuh kasot,aku cari punye lah lame berus kasot tak jumpe jumpe,aku amek je laah berus gigi kau aku letak klorok ngan sabun lepastu berus lah kasut  aku, apehal tak puas hati ?

  me : BAPAK bangang kau kan  ?BERUS GIGI PUN JADI ?lepastu buad tak bersalah pulak perh !loyaa tekak aku nak gune berus tu ...eee !entah ape kau pijak kasut pun tak taw..

 aiman : haritu aku pijak ,taik kucing ,air yang  lepas hujan tu ,lepaastu lumpur :)

 me : bapak cool kan kau cakap ?tak rase bersalah langsong -,-

 aiman : nak rase bersalah ape ?aku takde salah pape :)

 me : giler lahh aku dapat adik macam kau !

aiman :sayang akak <3

me : kau balik nanti siap kau !

aiman : okayy (:
   
me : -,- !

________________________________________________________________________________





cube korang bace,ni betul2 aku copy balik ape yang dye cakap SEBIJIK !
perhh,korang cube laah bayangkan kalau macam ni adik korang TAK NAIK GILER -,-
memang merane aku harini tak BERUS GIGI !
dahh laah buad muke tak bersalah, !SHITT
                       


    bayang kan  aku pakaii berus jamban waktu tu ?


   
muatt ke masok dalam mulut aku ?melekat tak keluar keluar balik ade larh -,-

3 comments:

  1. sabar jela aina ye.. hehe.. lucu la adik aina tue.. hehehehehe

    ReplyDelete
  2. lawak lahh ... tergelak2 aku dibuatnyee .. haha

    ReplyDelete